• Join our newsletter: 
  • Welcome Guest


    Search:

    Type: Posts; User: PatriciaPinheiro; Keyword(s):

    Page 1 of 10 1 2 3 4

    Search: Search took 0.01 seconds.

    1. Replies
      329
      Views
      13,358

      It's hard to say this, for me, but DN should...

      It's hard to say this, for me, but DN should maybe leave the tokyo race now, before she goes too much downhill. I mean, for the little time-window (last 2 years) I followed her, she used to eat...
    2. Replies
      84
      Views
      5,156

      pardon my ignorance or if it was already said...

      pardon my ignorance or if it was already said somewhere else, but are these results, perhaps, related with the joint training with China?
      I mean, it's Lily own merit the win, no one else's playing...
    3. Replies
      84
      Views
      5,156

      Really amazing, although I was hoping Sofia to...

      Really amazing, although I was hoping Sofia to win

      Enviado de meu Redmi 7A usando o Tapatalk
    4. Replies
      84
      Views
      5,156

      Finishing the match rn 3-3 Sofia ahead on last...

      Finishing the match rn 3-3
      Sofia ahead on last game 6x5

      Enviado de meu Redmi 7A usando o Tapatalk
    5. Ding Ning 4 the win

      Ding Ning 4 the win
    6. Replies
      433
      Views
      36,253

      Ayehttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20190721/81ccc...

      Ayehttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20190721/81ccc54fd1f87d581bc480ee6af2d51e.jpg

      Enviado de meu SM-J250Y usando o Tapatalk
    7. Replies
      531
      Views
      35,532

      Everyone to beat DN now uses smashes or speed,...

      Everyone to beat DN now uses smashes or speed, idk if Ito was cautious or got trapped on DN's style. But you can't beat her when she - poorly saying - uses your 'force' against yourself...
    8. Replies
      531
      Views
      35,532

      DN chopping LOL Quite the balanced match....

      DN chopping LOL

      Quite the balanced match. Every game you may think one is about to own the match, but then no.
    9. Replies
      531
      Views
      35,532

      First time I'm having time to follow up a live...

      First time I'm having time to follow up a live match, why is the camera so weirdly without resolution? I'd say 480p at best
    10. Replies
      531
      Views
      35,532

      the camera position makes the court looks so...

      the camera position makes the court looks so small, I like the proximity with the table tho
    11. Replies
      531
      Views
      35,532

      10 am here, come here grab a drink guys hahaha ...

      10 am here, come here grab a drink guys hahaha

      Enviado de meu SM-J250Y usando o Tapatalk
    12. Replies
      359
      Views
      24,074

      true that for me, it all depend on Tokyo2020,...

      true that

      for me, it all depend on Tokyo2020, DN started to 'lead' the equip after 26yo, after Rio (but with a big round gold medal and a silver from 2012), so I think is quite possible for her,...
    13. Replies
      359
      Views
      24,074

      If she keeps like this and no injury hits her, I...

      If she keeps like this and no injury hits her, I believe she'll be the next WCNT captain
    14. Replies
      359
      Views
      24,074

      Naa, tbh I would love that LOL since I'm a...

      Naa, tbh I would love that LOL since I'm a fangirl of her, but CM will be crowned on this one, DN may fall short for SYS, if not I don't think she is in shape to beat CM (who is playing very well and...
    15. Replies
      359
      Views
      24,074

      yeah, not today, satan not today, LOL

      yeah, not today, satan
      not today, LOL
    16. Replies
      359
      Views
      24,074

      Ishikawa trying to fool me with a leading against...

      Ishikawa trying to fool me with a leading against SYS
    17. Replies
      618
      Views
      37,498

      Mima is "losing it", 2 grotesque service errors...

      Mima is "losing it", 2 grotesque service errors and no TO left

      come on, girl!
    18. Replies
      618
      Views
      37,498

      table 3 dead? edit: nvm, 20 min and is back...

      table 3 dead?

      edit: nvm, 20 min and is back now...
    19. Replies
      1,698
      Views
      150,124

      I just wanted to do one complain about this...

      I just wanted to do one complain about this tournament: they way the draw was divided in 8 days. They could've made a better distribution with the finals in the last day with maybe just the XD and...
    20. Replies
      1,698
      Views
      150,124

      my hands were crossed so hard this last points...

      my hands were crossed so hard this last points and omg, the final point I just cried, hahahha
    21. Replies
      1,698
      Views
      150,124

      11 ZIP on game 5 again? LSW is on fire!

      11 ZIP on game 5 again? LSW is on fire!
    22. Replies
      1,698
      Views
      150,124

      I can't judge the man If I hadn't one already...

      I can't judge the man
      If I hadn't one already I'd say that LOL, jk, I'd marry DN, if the universe would be in my favor IYKWIM
    23. Replies
      1,698
      Views
      150,124

      ZYL commented on ITTF interview (with Manika)...

      ZYL commented on ITTF interview (with Manika) that for this tournament actually DN has no pressure on her back, she's just enjoying the thing. Ofc doesn't mean she didn't need to fight, LSW...
    24. Replies
      1,698
      Views
      150,124

      This Jp coverage makes me even more sad for...

      This Jp coverage makes me even more sad for Kasumi loss, I feel you girl

      がんばって!!

      Enviado de meu SM-J250Y usando o Tapatalk
    25. Replies
      1,698
      Views
      150,124

      WM mainly problem is lack of patience Enviado...

      WM mainly problem is lack of patience

      Enviado de meu SM-J250Y usando o Tapatalk
    Results 1 to 25 of 240
    Page 1 of 10 1 2 3 4
    Log in or Register
    BACK TO TOP