Search:

Type: Posts; User: Atas Newton; Keyword(s):

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. what?

    what?
    Replies
    19
    Views
    1,098
  2. It's just a joke :-)

    It's just a joke :-)
  3. It's because Singapore takes covid precautions...

    It's because Singapore takes covid precautions seriously

    I have no reason not to trust the article when it says semis and finals days were sold out.
    Replies
    30
    Views
    4,226
  4. well if it's the same diameter and mass, but...

    well if it's the same diameter and mass, but thinner, then it's gonna be more reluctant to spin, no?
  5. That was one JUICY around the net shot, off the...

    That was one JUICY around the net shot, off the net as well
    Replies
    30
    Views
    4,226
  6. 4th FH winner in a row from Harimoto against FZD....

    4th FH winner in a row from Harimoto against FZD. Wasn't his forehand supposed to be crap? :-)
    Replies
    30
    Views
    4,226
  7. 38mm videos or nothing!

    38mm videos or nothing!
  8. They're going with bo5 because it makes for more...

    They're going with bo5 because it makes for more upsets, essentially randomizing things more. I guess they want more diversity, especially at the top, in a bid to make the sport more popular in more...
    Replies
    5
    Views
    1,375
  9. So now that the dust has settled somewhat, are...

    So now that the dust has settled somewhat, are pros actually preferring Dignics over Tenergy?
    Replies
    34
    Views
    3,073
  10. I think the idea was to make it look better on...

    I think the idea was to make it look better on mobile devices, where you wanna utilize as much width as possible. However, tennis or badminton are doing just fine with the traditional angle in this...
  11. So what did WCQ actually say? I don't think Sha...

    So what did WCQ actually say? I don't think Sha Sha would find the usual "thanks to the family" to be so hilarious
    Replies
    219
    Views
    28,159
  12. yeah, also a few juicy VAMOS! for the Diaz sisters

    yeah, also a few juicy VAMOS! for the Diaz sisters
    Replies
    219
    Views
    28,159
  13. just wish there were more people without Chinese...

    just wish there were more people without Chinese heritage. I don't mean it in any bad way, it's just that those folks are who you absolutely expect to attend a WTTC, but outside of that group America...
    Replies
    219
    Views
    28,159
  14. Truls better leave that coach then, he should've...

    Truls better leave that coach then, he should've told him that before 0-3. To me it also looked like a typical "I don't care anymore, might as well" moment
  15. they did. It's still an ugly blade though lol, I...

    they did. It's still an ugly blade though lol, I don't wanna play with a stop sign on my backhand
  16. Is stream on wtt.com supposed to cut off randomly...

    Is stream on wtt.com supposed to cut off randomly in the middle of a winner's interview?Â
    Replies
    219
    Views
    28,159
  17. LYJ needs to leave Japan asap if he wants to...

    LYJ needs to leave Japan asap if he wants to develop :-)
    Replies
    219
    Views
    28,159
  18. Harimoto's biggest problem is people projecting...

    Harimoto's biggest problem is people projecting his early development way into the future. It was silly to assume that since by 14 he was winning against top100 players and by 16 against top10, he...
    Replies
    219
    Views
    28,159
  19. Lily Zhang and Lin Gaoyuan have at least one...

    Lily Zhang and Lin Gaoyuan have at least one advantage over Jha/Manyu - they can communicate. I dunno if Jha's Mandarin is any better than Wang Manyu's English, otherwise it gonna be awkward
    Replies
    219
    Views
    28,159
  20. What the hell happened with Harimoto? Has he had...

    What the hell happened with Harimoto? Has he had covid or something?
    Replies
    219
    Views
    28,159
  21. you could see through the umpire with your x-ray...

    you could see through the umpire with your x-ray eyes? ;-) The old angle never had any problem with what you describe, the camera position was well high enough to see everything except maybe an...
    Replies
    13
    Views
    1,523
  22. that's how I imagine their meeting to decide on...

    that's how I imagine their meeting to decide on the angle change went :-)
    Replies
    13
    Views
    1,523
  23. "I mean let's be fair, tennis and badminton...

    "I mean let's be fair, tennis and badminton already use that other (awful) angle for absolutely no reason so this is a great opportunity for TT to stand out. Also, sports like football or hockey...
    Replies
    13
    Views
    1,523
  24. I'm skipping this one anyway - Houston's time...

    I'm skipping this one anyway - Houston's time zone is 13 hours from mine - but if they stick with the side angle, I might even skip the replays lol
    Replies
    219
    Views
    28,159
  25. Is there any way to "go to the first unread post"?

    Is there any way to "go to the first unread post"?
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4
Create a new Topic:
Title is required.