This user has no status.
This user has no status.
Active Member
This will be in Dutch because it's only for Dutch people.
Ik heb één velletje AK47 rood die ik nergens op ga plakken. Is al uit verpakking, maar nooit gebruikt. Misschien paar maandjes oud.
Ik wil 'm wel naar je opsturen, tegen portokosten. Dus als je er interesse in hebt, antwoord even in dit topic.
Morgen check ik dit topic en kies ik iemand blind uit, en dan kunnen we privé adresgegevens uitwisselen.
Ik heb één velletje AK47 rood die ik nergens op ga plakken. Is al uit verpakking, maar nooit gebruikt. Misschien paar maandjes oud.
Ik wil 'm wel naar je opsturen, tegen portokosten. Dus als je er interesse in hebt, antwoord even in dit topic.
Morgen check ik dit topic en kies ik iemand blind uit, en dan kunnen we privé adresgegevens uitwisselen.