PDA

View Full Version : ME and my friend haveing some fun:)



MDanielCRO
06-21-2013, 06:19 PM
Hello, I didn't know where to share my youtube video. I would like you just to watch this :
http://www.youtube.com/watch?v=Pv6A4KRwBn4
Thanks!

decoy
06-21-2013, 07:16 PM
good stuff there.. from a distance you kinda look like across between Dan and Ovcharov..

also the club looks well.. i take its decent club over there

Dan
06-21-2013, 10:18 PM
good stuff there.. from a distance you kinda look like across between Dan and Ovcharov..

also the club looks well.. i take its decent club over there

Haha there is a similarity with me there lol! we are both called Dan to! :D

Awesome video guys great techniques and love the around the net slow mo's!

Sent from my S2 using Tapatalk 2

decoy
06-22-2013, 12:29 AM
you should come over and visit UK&Ireland have some games and what not

TTStefanoT05FX
06-23-2013, 02:53 AM
nice video.. You prefer maze blade over tbALC?

MDanielCRO
06-24-2013, 07:19 AM
good stuff there.. from a distance you kinda look like across between Dan and Ovcharov..

also the club looks well.. i take its decent club over there

Haha, thanks, maybe that is ture, I can't compare myself to other people. Yes this is great club, the best one in Dalmatia (Croatia sea cost)



Haha there is a similarity with me there lol! we are both called Dan to! :D

Awesome video guys great techniques and love the around the net slow mo's!



Yes, maybe hehe, I am just much younger.

Thanks Dan a lot!



you should come over and visit UK&Ireland have some games and what not

Maybe when we get more older. Thanks for invitation.


nice video.. You prefer maze blade over tbALC?

Thanks, actually I am getting TB ALC tomorrow for my birthday, so I will use ALC from now. And I will try T80 for BH

Dan
06-24-2013, 10:28 AM
Haha, thanks, maybe that is ture, I can't compare myself to other people. Yes this is great club, the best one in Dalmatia (Croatia sea cost)




Yes, maybe hehe, I am just much younger.

Thanks Dan a lot!




Maybe when we get more older. Thanks for invitation.



Thanks, actually I am getting TB ALC tomorrow for my birthday, so I will use ALC from now. And I will try T80 for BH

Haha! :) Enjoy the TB ALC let us know how it goes :)

Happy birthday Daniel! :)

MDanielCRO
06-24-2013, 06:53 PM
Haha! :) Enjoy the TB ALC let us know how it goes :)

Happy birthday Daniel! :)

I will enjoy it for sure!

Gracie Dan! :)

TTStefanoT05FX
06-25-2013, 06:06 AM
I Think youll do fine with T80 for backhand .. I play with ALC and T80 is great for backhand with the alc! but I recently changed to Tenergy05Fx on both sides just because i like soft rubbers better. let me know how it goes with your new setup

And Happy Birthday

MDanielCRO
06-25-2013, 06:47 PM
I Think youll do fine with T80 for backhand .. I play with ALC and T80 is great for backhand with the alc! but I recently changed to Tenergy05Fx on both sides just because i like soft rubbers better. let me know how it goes with your new setup

And Happy Birthday

I hope so too, I will let you know for sure!
Thank you!

MDanielCRO
08-11-2013, 01:17 PM
I like T80 on my backhand, it's perfect for looping from the table and from middle distance but when I go far from table I don't have enough control :/

MDanielCRO
08-29-2013, 05:09 PM
Hello, I have just made a new short video with some points from training match with my partner from club. I am the one in red.


http://www.youtube.com/watch?v=QOok9oyENJs

TTlover11
08-29-2013, 05:19 PM
Great video! BTW there is no 'e' in having

MDanielCRO
08-29-2013, 05:21 PM
Great video! BTW there is no 'e' in having
Thank you! Thanks for correction, it happens..

TTlover11
08-29-2013, 06:20 PM
Yeah it certainly does and what age are all you's in the video you look young

MDanielCRO
08-29-2013, 07:34 PM
Yeah it certainly does and what age are all you's in the video you look young

I am 16, my friend in first video is 14, and my friend in second video is 15 :)